Veelgestelde vragen van klanten
De lijst met veelgestelde vragen zal van tijd tot tijd aangevuld worden met nieuwe vragen.
Algemene vragen:
Vraag1: Hoelang duurt het voordat ik mijn producten ontvang?
Antwoord1: Als u s'avond voor 20:30 besteld, dan heeft u uw bestelling de volgende dag in huis. (Uitzondering hierop zijn bestellingen van VSM en Homeoden heel, hiervoor geldt een besteltijd van 1-2 werkdagen).
Vraag2: Ik vind het altijd een beetje eng om te bestellen via internet ivm onveilig bestellen, kan ik hier veilig bestellen?
Antwoord2: De webshop van Voedingssupplementen Nederland maakt alleen gebruik van beveiligde betaalsystemen zoals iDeal, Paypay. U hoeft niet ongerust te zijn dat mensen meekijken met uw betaling.
Vraag3: Als ik een bestelling doe moet ik mijn gegevens invoeren, behandelen jullie deze gegevens vertrouwelijk?
Antwoord3: Alle gegevens die ingevoerd worden bij het doen van een bestelling of het aanmaken van een account, worden vertrouwelijk behandeld. Voedingssupplementen Nederland hecht veel waarde aan uw privacy en zal in geen geval uw gegevens verkopen of inzichtelijk maken aan andere partijen.
Vraag4: Waarom geven jullie standaard 10-25% korting op jullie producten, zijn het 2e hands producten of via opbod gekocht?
Antwoord4: Nee, alle producten komen rechtstreeks van de verschillende fabrikanten en zijn dus nieuw. De korting wordt gegevens omdat wij minder kosten hebben dan een gewone winkel.
Vraag5: Ik weet niet goed welk product ik moet kopen, omdat er zoveel producten staan in elke categorie. Kunnen jullie advies geven?
Antwoord5: Ja, wij geven u graag een opmaat gemaakt advies, zodat u het product koopt dat het beste past bij uw wensen. Dit advies is geheel gratis, dus neem gerust contact met ons op. Wel raden wij aan om inhoudelijke vragen via email aan ons te stellen. Deze zullen wij dan ook zo spoedig mogelijk beantwoorden. U kunt u vraag stellen via het formulier: contact formulier. Daarnaast kunt u ons ook via uw eigen email programma een vraag toesturen op: stuur een email
Vraag6: Mijn product staat niet op de website, kunnen jullie het dan niet leveren?
Antwoord6: Over het algemeen kunnen wij alles leveren, maar op het moment zijn wij nog druk bezig om alle producten netjes in te voeren in de webshop. Hier gaat veel tijd in zitten. Maar u kunt ons altijd vragen of wij een product kunnen leveren. Indien wij het kunnen leveren zullen we u direct hierover berichten. Stel een vraag over een te leveren product via het formulier: contact formulier. Daarnaast kunt u ons ook via uw eigen email programma een vraag toesturen op: stuur een email
Product inhoudelijke vragen:
Vraag1: Kan een voedingssupplement mij voorzien van alle benodigde voedingsstoffen, zelfs als ik niet gezond eet?
Antwoord1: Nee, een voedingssupplement is een aanvulling op de dagelijkse voeding, het is in geen geval een vervanging voor een gezonde en gevarieerde maaltijd.
Heeft u zelf nog vragen die niet in de lijst staan, stel deze dan via het contact formulier. Daarnaast kunt u ons ook via uw eigen email programma een vraag toesturen.